Mihkli laat

Laupäeval toimus järjekordne Mihkli laat ja kuna minu jaoks on see sisuliselt koduõues (7km), siis loomulikult olin seal ka müümas. Eriti palju ette ei valmistanud, sõira, toorjuustu, kodujuustu, jogurtit, jäätist ja võid oli kaasas. Või sai kohe otsa, oli ka väga vähe kaasas. Järgmisena lõppes jäätis. Piparmündi-šokolaadi jäätis on minu isiklik lemmik. Proovisin seekord teha ka halvaa-pähkli jäätist, oli väga hea, kuid minu jaoks liiga magus. Täna mõõtsin, mis temperatuurini ma jäätisemassi kuumutan, sain 80 kraadi. Siiani tunde järgi teinud ja arvasin, et umbes sinnakanti asi jääb. Kasutan munakollaseid, sellest ka huvi temperatuuri vastu. Tooreks ei jää kindlasti miski. Sõira proovisin teha ka tüümianiga, oli hea, aga teised on vist paremad. Siiralt kurvastasin, et ei ostetud ära vaarika-mustika jogurtit. Samavõrra olin selle üle täna rõõmus, sest oli mida kapist võtta. Väga hea, ilmselt üks mu parimatest jogurtitest.

Kasutasime jällegi Pärnu Lahe Partnerluskogu telki ja külalislahkust. Pildil Riina, mina ja Evelin. Riinal olid kaasas taimeteed, Evelinil leib, juuretis ja kirsimoos.

2 thoughts on “Mihkli laat

  1. Tere Nele! Tahan väga proovida Sinu jäätiseid! Kohtume 2.09 Kui soomlased-rootslased kylastavad sinu kodu. Ootan väga! Marju rootsist

Lisa kommentaar

