Amanda

Amanda on meie mullikas. Ta on kasvanud limusiinide hulgas, kuigi ise on üsna ilmselt tavaline holstein-friis. Kuna piima ja piimatoodetega läheb hästi, otsustasime ta lüpsilehmade hulka saada. Probleem on muidugi see, et ta on üsna metsik. Algul ei lasknud ligigi. Õnneks on ta maias ja uudishimulik, nii et leiva, jahu ja hea sõnaga oleme ta nüüd laudas käima õpetanud. Täna sai talle selgeks käsklus “asemele”. Mulle endale tundub, et mullika õpetamine edeneb rutem, kui karjakoer Berry õpetamine. Ei tea, kas on asi motivatsioonis? Amanda on muidu arukas loom, nii et šansid on head. Peaasi, et ta sel ajal ei poegiks, kui ma ise Saksamaal olen.

4 thoughts on “Amanda

  1. Olen olnud maalaps….mulle meeldib sõnnikuhais…laudalõhn…soe piim jne. Ma lihtsalt pean ennast kunagi Sinu juurde lohistama…tööd tegema…lehmi lüpsma…tunnen, et mulle on seda väga vaja….lihtsalt loen ja naudin su mõtteid…ja kujutan ennast jälle maale…lehmade,lammaste juurde…kanade sooje mune korjama….las ma lihtsalt kasvõi kujutan seda ette…….kiiksuga nagu ma olen…….

  2. päeval leidsin ühes blogis viite Sinu blogilehele ja ohtralt kiidusõnu, nüüd olid ka televiisoris. nii vahva – oled üks kange daam. vägev:)
    brigitta mõte end Sulle tüdrukuks kaubelda pole üldse halb mõte:)
    kuniks kohtume!
    triin(see kunagine paikuselt).

Lisa kommentaar

