Natuke kokkuhoidu, tervislik ka

Tegime Sigridiga aedviljasegu praadimiseks. Poest ostes on see üsna kallis, kui arvestada, et kõigile jagumiseks läheb korraga 3-4 pakki. Koostis tuli olemasolevast: porgand, kartul, paprika, suvikõrvits, uba ja poest tõin lisaks ühe lillkapsa. Köögikombain riivis ja mahlaaurutaja kuumutas. Testisime ära, väga hea sai. Meil on siin pidevalt olukord, et süüa ei jõua teha, sest liiga kiire on, siis hea sügavkülmast võtta. Hämmastav, lootsin, et koju jäädes on natuke rohkem aega, aga tegelikult ei ole. Ja veel: juba paar päeva mõtlen nö. aiandusosakonnast. Tahaks rohkem kasvatada, ehk on kellelgi huvi ka osta.

6 thoughts on “Natuke kokkuhoidu, tervislik ka

  1. miskipärast ununes kohe kommenteerida – tahtsin öelda, et igasugused juurikad oleks kohe VÄGA teretulnud! me oleme kohutavalt laisad inimesed, oma aiast tulevad ainult maasikad-vaarikad-õunad-sõstrad (ja kaht esimest võib ka puudu jääda), juurikate kasvatamiseni kunagi ei jõua, turule ma kahe lapsega ronida ei viitsi ja mulle ei meeldi seal just sellepärast käia, et ma ei tea, keda ma usaldada saan.

    sinu tomatid tegid mu viimased kuud palju mugavamaks, ma olen jube tomatisöödik. kõik muu aiakraam läheks ka suure rõõmuga kaubaks – no ma ei tea, kurgist lillkapsani. see on ka superluks, et sa käid kaks korda nädalas – on ju täitsa olemas ka pihlaka talu mahering, kust ma saan enamiku kuivainetest ja näiteks sibulad… aga kaks nädalat on pikk aeg, selle aja jooksul võib paljugi otsa saada ja nii pikalt ei saa värsket kraami alati ju ette osta. kaks korda nädalas on palju parem 😛

    nii et jaa, ootan aiandusosakonda 😀

  2. Pingback: Ise tegemise rõõm » Tikri Päevaraamat

Lisa kommentaar

