Aga, kui…

…talve ei tulekski? Siis jõuaksin ma tõepoolest lõpuks kõik asjad tehtud. Praegu olen sellele juba üsna lähedal. Otsene ülemus küsis kaks nädalat peale mu töölt ära tulekut osavõtlikult, et kas ma olen oma töödega järje peale jõudnud. Sellest on nüüd möödas viis kuud ja võin vastata, et peaaegu. Loomulikult ei ole selles, et varem ei jõudnud süüdi üksnes minu 16 tunnised tööpäevad vaid võrdselt ka minu viis umbes nädalast reisi. No nii korra kuus… See selleks. Järgmisel aastal reisin pisut vähem ja olen nüüd kodune. Enam-vähem tehtud lillepeenrad sisendavad optimismi. Jumaldan seda pikka sügist: kõik meie kanad patseerivad väljas ja munevad nagu hullud, lehmadel on ideaalne temperatuur, õu ei ole enam porine. Nii võiks jäädagi.

Lisa kommentaar

