Ostame mullika

Kokkulepe omanikuga on juba sõlmitud, ära toome kolmapäeval. Mullikas peaks umbes kuu aja pärast poegima, siis veel vähemalt üks nädal ei sobi piim joogiks, peale seda on suurem piimakriis möödas. Sofia peaks poegima mais. Selle eest Molu, Trulla ja Leedi jäävad kinni. Suvel jäävad lüpsma Amanda, Sofia ja see uus kelle nime ma veel ei tea. Viljandi tellimuste nädal on mulle ja Pärnu klientidele üsna kole, sest praegu piima ei jätku. Minu kindel eelistus on valmistoodang, sest selle eest saan ma tunduvalt rohkem raha. Tööd on ka muidugi tunduvalt rohkem, aga ega ma siis tööd karda 🙂 Seekord lähen Viljandisse 1. märtsil, siis on seal Tarbijapäev ja mina räägin piimatoodetest ja ka munadest. Loomulikult saab sellekspäevaks ka kaupa tellida. Praeguse seisuga võin öelda ja ka Kadri ühines minu arvamusega, et Viljandi OTT on uskumatult hästi käima läinud. Selle taga on korraldajate suur töö ja isiklik ind. Ka on mulle jäänud mulje, et asja käimalükkajad on arvamusliidrid, mis on äärmiselt oluline näitaja. Nii, et igal juhul jätkan ka mina Viljandis käimist ja kui selline tellimiste maht kestab, olen valmis ka kaks korda kuus käima. Ootame siis kõik, et uued mullikad poegiks ja piima rohkem oleks. Tahan ka uusi tooteid katsetada, feta on tükk aega mõttes ja ikka veel tegemata. Tellisin koorelahutaja, mis peaks järgmise nädala alguses kohale jõudma, siis ehk on koore väljatulek parem, kui lihtsalt pealt võttes, saab rohkem võid teha. Uurisin mulle Kairi poolt saadetud linke ja kavatsen katsetada juba ammu Heli poolt soovitatud toorvõid soolvees. Nimelt toorvõi on väga kasulik, kuid peaaegu olematu säilivusajaga. Ehk saab seda soolveega pikendada, nii tegid ju meie esivanemad juba ammu. Igal juhul on tegu eksklusiivse tootega, mida poest kindlasti ei saa.

Lisa kommentaar

