Miks kaubaring pooleli jäi

Nagu eelmises postituses öeldud, sõitis Artur kes on minu noorem poeg. Mina startisin varahommikul Tartusse. Artur jõudis piima Sandrale ära viia ja siis tekkis tõrge, ta ei saanud Kadrit kohe kätte. Õnneks see teda veel ei heidutanud, ta jõudis teatri juurde ja Delia sai munad kenasti kätte. Kuna Ott oli proovis, mida Artur ei teadnud, siis helistas ta teisel numbril Triinule ja sai juhised viia asjad teatri valvelauda. Arturi sõnade kohaselt oli ilm väga halb ja ta kõndis kaks tiiru ümber teatri, katsus üht lukus ust ja lahkus lubadusega enam mitte kunagi kaubaringi sõita. Kahjuks ei lahkunud ta järgmise kliendi suunas, vaid koju. Tunnistan, et ka mulle valmistas probleemi selle valvelaua leidmine, aga ma vähemalt teadsin, kus ta asuma peab. Uksel on ju silt “Ametikäik” ja see väga sisse astuma ei kutsu. Õnneks olid vähemalt lehmad lüpstud, kui ma pool tundi tagasi koju jõudsin ja ka toit valmis. Homme toon puudu jäänud asjad ära, Artur lubas hommikul lüpsta ja siis pean jõudma Viljandi kaubad valmis. Enesetapuks on muidugi kergemaid viise, aga mis teha, kui ma juba surnuks töötamise olen valinud.

Lisa kommentaar

