Kohalik rahvuspüha

Läheneb Mihkli laat. Laupäeval, 21.07.12.

See on päev, millele peaks eelnema lühendatud tööpäev ja järgnebki õnneks puhkepäev.

Heina sel ajal Koonga vallas ei tehta (kuigi muidu põllumees nädalapäevadest ei hooli, loeb ainult ilm). Ilmselt peaks hoopis tasuta piima jagama, üksjagu tervist (maksa) kahjustav see päev kindlasti on. Mina olen erand, kes ainult teenimise peal väljas. Sel päeval tuleb endal lüpsta (vt. teist lõiku) ja müümas olla nii Mihkli laadal, kui Haapsalu Joogafestivalil. Hea oleks, kui ellu jääks. Eelmise nädalavahetuse maratoni põen siiani. Samas kavatsen minna ja proovida avataval Pärnu Keskuse turul. Järgmisest nädalast. Endal plaan esialgu üks nädal proovida. Oluline on, kas teenib piisavalt ja kas ise suudan nii palju kaupa teha. Müüb esimesel nädalal Riina.

4 thoughts on “Kohalik rahvuspüha

    • Tegelikult ei tea, mulle helistati ja kutsuti. Reedel tulen ise linna, siis vestlen seal kohapeal. Sain aru, et väike turg keskuse ees, igat toote liiki üks kaupleja. Avatakse varsti, mina olen järgmisest nädalast esindatud.

Lisa kommentaar

