Rohkem ei ole võimalik

Tööd teha loomulikult. Kuna neljapäeval sõitsin Viljandisse ja reedel Pärnu kaubaringi, siis polnudki muud aega kauba valmistamiseks, kui ööd. Niisiis reedel vastu laupäeva uneaega kaks tundi, töötunde ööpäevas 22. Laupäeval töötunde ca kaks sõira töötoale, edasi alates 19.00-01.30, töötunde 7,5, uneaega seitse tundi. Pühapäeval töötunde ööpäevast 21 ja uneaega kolm tundi. Hapukurgifestivaliks oli ju ka kaupa vaja.

Erinevalt teistest ööpäevase vahetusega töötajatest ei järgne mul kolme puhkepäeva, kui aus olla, siis ei järgne mitte ühtegi puhkepäeva. Parimal juhul mõned tunnid. Selle eest ei ütle mulle mitte keegi, mida ja kui palju ma pean tegema. Ikka iseenese tarkusest 🙂

See, kui palju ma teenin on suuresti minu enda teha. Kui ei viitsi tööd teha, pole mida müüja. Samas on alati x tegur, mis võib muuta prognoositavalt eduka müügi kesiseks või lausa olematuks. Seda viimast on juhtunud küll ainult üks kord (Järvakandi ja Silvi Pärn)

Samas on üsna tõenäoline, et nii suuri kütusearveid on vähestel. Enamus läheb muidugi traktori paaki, aga ju need müümas käimised on ka kulukad. Nii, et suurt rikkust pole küll mõtet kadestada. Aga – ma tean, et saan hakkama, saan sellest talust asja ja ükskord ka isikliku pensionisamba. Kahjuks on minu riik käitunud minu ja väga paljudega lihtsalt alatult. Kõigepealt need üheksa aastat hooldajana, see et üheksa aasta Eesti riigis võrdub kolme tööaastaga on lihtsalt mõnitamine. Teine asi õppelaen, tingimusi ei muudeta poole pealt. Samas andis riigi alatu käitumine mulle vabaduse, ei olnud enam kohustust mingid aastad õpitud erialal töötada. Nii, et see on taustsüsteem, miks ma niimoodi raban. On tehtud puust ja punaseks – see kas sa elad või sured, on sinu enda asi. Ja kui vaene sa oled. Õnneks on mul suur saavutusvajadus, kõvasti jonni ja enesedistsipliini.

Lisa kommentaar

