Mina ja meedia

Vastastikune armastus algas vist 2006 aastal, kui “Tasakaalu” saates näidati meie kiviaedade ladumist ja sellest pikalt räägiti. Mäletan, et mul oli ettekujutus, et filmimine võtab ehk tunni. Tegelikult kulus pool päeva. Mina lasin võsalõikajaga võsa, poisid vedasid autoga kive ja ladusid aeda.  Otsisin seda saadet, et ka blogisse panna, aga enam ei leidnud.

Tegelikult ilmus veel paar aastat varem “Pärnu Postimehes” ja ka “Postimehes” artikkel mu küülikukasvatusest. Siis oli neid üsna palju, nüüd enam mitte ühtegi. Pingutasin kõige rohkem, isegi küülikuprae tegin reporterile ja fotograafile.

Televisioonis jätkus ekraanile pääsemine seoses Pikavere küla ja külaseltsiga. Olin sel ajal eestvedaja. Lühike lõik oli “Maahommikus”, siis artikkel “Pärnu Postimehes” ja terve “Laulge kaasa” saade. Edasi sai teatepulga Marjo, kes järgmistes Pikaverest rääkivates saadetes esines.

Järgnevad kajastused on juba siin blogis ka kas ära märgitud, või vaadatavad. Seda juba seoses Sepa mahetaluga.

Miks ma sellest üldse kirjutan? Üks klient küsis paar päeva tagasi, et kas nüüd näebki mind igal laupäeval telekast. Pean talle teada andma, et see nädal olen juba reedel. Homme nimelt tuleb TV3 lühikest saatelõiku tegema, kui ma õieti aru sain, läheb seegi Seitsmestesse uudistesse.

 Praadi ei ole ma paraku enam ajakirjanikele/reporteritele teinud, nüüd pakun jäätist.

Kogu see meedia värk on mulle võib vist öelda, et peaaegu eluliselt oluline. Kogu sissetulek tuleb ju oma talutoodete müügist ja selline reklaam aitab ikka natuke müügile kaasa.

Lisa kommentaar

