Nii palju mälestusi

Vaatan ikka, mida minu lehelt vaadatakse. Logisin ühe lingi järel üle tüki aja SkyDrive  sisse ja mulle tõepoolest meeldib, et on koht, kus kõik pildialbumid kenasti koos on. Vähemalt need, mis ma sinna laadinud olen. Ohtralt Paikuse ja lastega seonduvat, minu läbiviidud projektidega seonduvad albumid. Kusjuures ka kõige kohutavamad projektid on väikese aja möödudes muutunud toredaks ja  õnnestunuks. Toredad nad muidugi olidki, lihtsalt siis, kui ise mingite aruannetega maadlesin, kirusin ennast ja oma tobedat agarust maa põhja.

Minu jaoks kõige hullem oli kahtlemata VÜFi projekt, aga nüüd neid pilte vaadates tundub, et see oli suur õnnestumine (vähemalt see osa sellest projektist, ja oleks võinud olla ka kõik…) https://skydrive.live.com/redir?resid=43431EE0DF33D26E!1058   Selgituseks nii palju, et toimus ringsõit Koonga valla külades, kus igas külas mõni kohalik oma küla tutvustas. Oli huvitav nii sõitjatele, kui vastuvõtjatele.

Nüüd sain rakendada ka oma kirge kõike suhteliselt valimatult installida ja laadisin SkyDrive rakenduse arvutisse, võimaldab sealolevat arvuti menüüst avada ja ei pea enam eraldi sisse logima.

See on muidugi selge, miks ma äkki nii palju kirjutan – uus arvuti muidugi. Poolt tundi enam lihtsate liigutuste peale ei kulu – lausa rõõm.

Ei maksa arvata, et ma lihtsalt arvutis istun. Homme müüme Võrus Uma Mekil ja nii teen ma kogu aeg paraleelselt sõira. Kuna kuumutan kõik järjest piimas ära ja siis teen edasi, võimaldab see mul vahepeal arvutisse tulla. Piima keema hakkamisest teatab rõõmus kahin ja kärsahais… Soovitan kõigile Paderno potte, piim läheb ülikiiresti keema 🙂

Lisa kommentaar

