Natuke siit ja sealt

Mõtlesin täna jogurtist. Põhimõtteliselt võttis kaks aastat aega, et jõuda praeguse tulemuseni. See on paks jogurt, ilma mingi paksendusaineta ja maheda maitsega. Kogemused õpetavad ja ilmselt olen pikkade juhtmetega, et kindla teadmiseni jõudmine nii kaua aega võttis. Kuidas, seda siiski ei avalda, tekitan vaikselt ka enda isiklikud “ärisaladused”.

Kukkedega on nüüd ühel pool. Kõik ülearused linnud on lihaks tapetud. Järel on neli, esialgu plaanitud kolme asemel. See üks veel sai elu tänu lauluoskusele. Ta nimelt peab viisi, ainsana kogu sellest esialgsest suurest karjast. Teised karjuvad lihtsalt niisama. Usun, et see pole ajaloos esimene juhtum, kus lauluoskus on elu päästnud.

Olen pikalt mõelnud, kuidas edasi. Igal pool tundub sein ees olevat. PRIA meetmed, millest edasiseks arenguks toetust taotleda, kas ei avane sel perioodil või on mingi aga, miks ma sealt ei saa. LEADER on ka juba otsas. See on selge, et lõpuks tuleb edasine plaan paika panna ja ma ei pea silmas järgmise nädala tegemisi 🙂 Segab argus. See, mida mul vaja on, on nii suur ja mitmekülgne, et ma lihtsalt ei söanda. Loodan, et välja ütlemisest on abi enda ületamisel.

Küla asjadest on ainult üks, millele olen nõus oma aega, energiat ja raha panustama.

Tunnen, et vajan inimest, kellega kõike arutada ja kes aru ka saaks. Valmis järgmiseks leheküljeks?

Lisa kommentaar

