Pahameele hommik

Pahameele põhjustas Elisa. Juba reedel kadus mul äkki poolest päevast internett. Hakkasin arvama, et hoopis arvuti on katki, kuna muud ei osanud kahtlustada. Eriti ei olnud ka aega süveneda, nii taipasin alles pühapäeva hommikul teise arvuti võtta, et sellega netti minna. Ja kui siis selgus, et sellega ka ei saa, hakkasin lõpuks aru saama, et asi on hoopis pulgas.

Panime siis mobiili SIM kaardi teise pulgaga arvuti taha ja kõik toimis. Klaarima asuda sain muidugi alles täna, sest pühapäev on ju enamusel inimestest puhkepäev. Selgus, et minu numbrid olid piiratud tasumata arve pärast! Kui väga suure irooniaga küsisin, et millise tasumata arve pärast, selgus muidugi, et tegelikult oli kõik makstud. Lihtsalt nende endi segaduse tõttu lasti mul järelmaksu jääk kõnekontole kanda ja siis tekkis süsteemis segadus. Seda segadust olen tegelikult talunud juba viimased kolm kuud. Küll on üks asi tegemata, küll teine. Nüüd oli siis viimane piisk karikas. Soovitasin neil lähimate tundide jooksul mu MINT avada. Kahjuks ei saadud mu pahameele suurusest õieti aru. Niisiis hommikuse laudatoimkonna lõppedes arvuti taha istudes selgus, et ikka veel netti ei saa.

Helistasin UUESTI ja lubasin operaatorit vahetada, kui 15 minuti pärast asi ei toimi. Toimis 5 minuti pärast…. Aga milline närvikulu! Hea, et veel arvutit parandusse ei jõudnud saata!

No ja kui juba niigi tuju kehva, siis võtsin ka teise murekoha ette. Nimelt tellisin talvel Gardenist roose ja pole neid siiani kätte saanud. Algul, kui nad lõpuks arve saatsid, polnud mul selle maksmiseks raha. Küsisin siis üle, kas on võimalik veel hilinemisega ära maksta. Vastati, et on küll ja nii tegin 16.05.13 ülekande. Tarnetingimustes oli, et 7 päeva jooksul peale laekumist saab roosid kätte. Kuna ma ise ju ka kohe makstud ei saanud, siis ootasin esimesed paar nädalat täiesti rahulikult, siis hakkasin natuke närvilisemalt ootama ja lõpuks saatsin meili. Lubati kohale saata eelmise või äärmisel juhul selle nädala jooksul. Täna siis helistasin üle ja mulle selgitati, et viivitus on tingitud hilisest kevadest. Leppisime kokku, et saan roosid kolmapäeval.

Oleks võinud sellest pisiasjast tellijaid informeerida, kasvõi nende kodulehele teate üles panna. Lõpuks on sealt tellitud roosid ju hulga kallimad, kui lihtsalt ostes, lisaks veel transpordi maksumus.

Nüüd katsun maha rahuneda ja lähen arbuusi peenart tegema. Need vaesekesed ootavad veel maha istutamist.

Lisa kommentaar

