Müügid

Kõigepealt möödunud Koonga jaanituli:

IMG133

Huvi meie jäätise vastu oli meeldivalt suur. Müüsime kõik kaasas olnu maha ja ilmselt oleks pisut veel müünud. Tegelikult üllatas mind hoopis see, et Tartust (no peaaegu) saabus spetsiaalselt minu jäätist sööma ja sõira kaasa ostma mu suurim fänn koos sõbrannaga. Loodan, et nad ei solvu. Igaüks ikka nii palju ei viitsi, et lasta sõira postiga saata või sellele näiteks Tartust Võrru järele sõita. Loodan, et kohtume veel korduvalt!

Jaanitulel jäätist kaasas väga palju polnud, sest ees ootab müügi maraton. Tuleval nädalavahetusel on meie kaup nii Pärnu Hansapäevadel, kui Tallinnas Raekoja platsil.

Tallinnas Raekoja platsil on jällegi  “Ava lava, Tallinn” ürituste sari. See kord Lõuna-Eesti piirkond. Nii, et vähemalt selles plaanis ma olengi juba lõunasse kolinud🙂 Olin kutse üle Lõuna-Eestit esindada muidugi üllatunud, aga saatsin registreerimisvormi koheselt ära, et mine tea, äkki mõtlevad veel ümber! Nüüd kohtade jaotuse plaani saades, sai mulle lõpuks asi selgeks. Sain kutse tänu Viljandi OTTi müüjaks olemisele, sest meid on paigutatud Viljandimaa esinduse juurde. No vähemalt kõik jälle tuttavad. Kuigi, ega mul sest abi pole, sest mina ise Tallinna ei lähe. Seal müüvad Sigrid ja Jorma. Ausalt öelda tasub juba Sigridi pärast minna, ta on keskaegses kleidis nii ilus, et kuku pikali. Ausõna.

Pärnu Hansapäevadel on ka reedel Sigrid ja Jorma, mina teen veel viimaseid jõupingutusi, et midagi müüa ka oleks. Loodetavasti on lõunast nendega koos ka müügi geenius Siim ja kaup läheb mühinal🙂 Laupäeval ja pühapäeval olen ma ise Pärnus, aitab Hille tütar Karin. Pühapäeval ehk jälle Siim ka.

Ilm lihtsalt peab ilus olema. Kogu teenistus on juba broneeritud (:

2 thoughts on “Müügid

Lisa kommentaar

