Täiuslik.

Juba hommikul sain ma sellise laengu positiivsust, mis andis mulle sisemise sära mitte ainult üheks päevaks. Loodan seda hoida. Põhjusest tuleb ka eraldi väga avameelne postitus.

Läksime Rukkipäevale, kuna eelmine käik Sangastesse oli edukas ja nüüdseks on tõepoolest selekteerunud kaks põhitoodet: sõir ja jäätis. Ainult neile keskendudes on mul võimalik end natuke säästa ja teenimisvõimalus on samas hea.

Jõudsime kohale täpselt õigel ajal ja saime müügikoha otse lava vastu, nurgale. Natuke hiljem tegime pisut ruumi Ute Wohlrabile Vana-Tori Hobuse Ühingust . Olen teda ennemgi müükidel näinud ja olin teadlik, kui suurt pinda ta oma väljapanekuks vajab.  Selline oli meie plats, kui Ute alles oma asju lahti pakkis:

IMG_5779Kohe algusest peale oli selge, et tuleb suurepärane päev. Vaatamata sellele, et peale meie müüsid seal jäätist nii Balbiino, kui Premia. Võlts sõira müüjaid seekord polnud ja koht oli ideaalne. Ka kogu see paik oli super: rohi pehme, atmosfäär rahulik ja hea. Inimesed kõik sõbralikud ja toredad. Laat ise üsna väike, just parasjagu, et külastajad said kõik rahulikult üle vaadata ja meeldiva juurde tagasi pöörduda, mitte olla paari kaubatänava läbimise järel väsinud ja tüdinud. Selline üldpilt:

IMG_5780

Teine müügirida oli veel ja lava juures veel mõned kohad. Pildistasin muidugi enne algust, pärast oli inimesi piisavalt. Ringi jalutas ka Rukkikuningas:

IMG_5785Lasin Jormal ka endast pildi teha. Meie pildid on ilma ostjateta, sest siis kui päris müük käib, ei tule enam kellelegi meelde midagi jäädvustada, ega pole selleks aegagi.

IMG_5783Tegelikult läks kohe algul hästi sõira müük ja jäätis vähehaaval. Nagu ma ka ise arvasin. Hommikul ostsid inimesed oma teadlikke oste ja siis kui palavus kasvas, hakati rohkem jäätist tahtma. Sõir sai jällegi kiita, ka nendelt, kes ise seda valmistavad. Sain paarile inimesele ka abiks olla, et neil endil teinekord paremini välja tuleks. Jäätise müügile sain hoogu peale seda, kui päeva juhi “rajalt maha võtsin” ja talle jäätise andsin. Peale seda tuli väga hea ja siiras positiivne reklaam ja mulle tekkis järjekord. Sellistel pikematel päevadel on ka tavaline, et samad inimesed tulevad mitu korda ostma, eriti kui leiavad endale väga meeldiva maitse. Üks väga vahva pereema ostis ja peale seda tiris pool suguvõsa minu juurde jäätist ostma. Jäätise kohta jäi meelde, kui üks poisipõnn ütles teisele: “See on maailma parim jäätis” ja teismeline neiu hoidis ühes käes suurootja jäätist ja teises minu oma, vastas mu küsimusele, kumb parem on, et minu oma kordades parem.

Kella kolme paiku olin vaatamata kogu oma sisemisele särale ja suurepärasele päevale väga väsinud, kutsusin Jorma müüma ja läksin ise natukeseks autosse magama. Tagasi tulles vaatasin, et osa müüjaid pakkis asju kokku ja arvasin, et lähme siis ka ära. Pisut rohkem üles ärganuna mõtlesin ringi. Õhtul pidi kontsert algama, inimesi platsil jagus ja meie müügikoht oli super. Milleks siis ära minna? Nii jäimegi pisut kauemaks. Sõir oli muidugi otsas, kuid jäätist veel jagus ja vaikne müük käis terve õhtu. Pealegi oli suurepärane võimalus otse oma telgist väga head kontserti nautida.

IMG_5784

Ja kontsert ise oli tõesti väga hea. Näiteks:  ja kohapeal selline praegu küll halvasti edasi antud emotsioon

Kokkuvõtlikult oli tegemist hea folgiga väikeses äärmiselt meeldivas kohas, ilma igasuguse tavaliselt kaasneva rahvamassita. Luksus.

Rukkipäev Sangastes

Lisa kommentaar

