Wwoofer Ewoud

Nii kiiret kokkulepet ja tulekut pole meil ennem olnud: ta helistas esmaspäeval ja teisipäeval tõi Jorma Tallinnasse kaupa viies juba ka Ewuodi siia.  Ma ei ole nii töökat inimest vist kohanud. Tunnistan, et üsna suuresti teen ise tööd, sest peab. Tema tegi, sest armastab töötada. Täiuslik, kas pole?

Esimene tööpäev oli kolmapäev. Siis palusin roosidele mulda vedada ja lehti riisuda. Peale seda, kui Jorma oli loomadele heinarullide vedamise lõpetanud, hakkasid nad koos mullikaid vedama.

IMG_6192Aias sees on viimane, kes Pikaverre tuli: Pille. Aia kõrval on kas Amore või Eeva, neil on nii kaugelt raske vahet teha. Pärast tegid nad veel koos Jormaga lauda töid: sõnnik välja, heinad ette, nüüd ka mullikate jootmine lisaks.

Neljapäeval läksin mina kaubaringile. Ewoud alustas lehtede riisumisega, hiljem vedasid nad koos Jormaga puid. Kes mida laudas tegi, ma ei tea, aga kõik oli tehtud.

Reedel ladus ta kõigepealt eelmise päeva puud kuuri ära, mina ei juhendanud midagi ja usun, et ka Jorma mitte. Lihtsalt on suurepäraseid töökaid ja tarku inimesi, kes ise aru saavad, mida on vaja teha. Üks neist sattus meilegi🙂 Hiljem jätkas lehtede riisumisega.

Laupäevaks leppisime kokku natuke siiski ka kohalikke vaatamisväärsusi vaadata. Kuigi see polnud kaugeltki oluline. Oluline oli talu ja talutööd! Niisiis nii kaua kui mina lüpsin jätkas ta veel lehtede riisumisega.

IMG_6196

IMG_6199Nüüd on siis naabritele ja mööda jalutajatele selge, tänu kellele see õu viisakam välja näeb.

Peale seda, kui olin ise juba ka riided vahetanud, läksin teda otsime, et lähme siis ringi vaatama. Leidsin laudast sõnnikut vedamast. Tõin siis vahepeal Silvi käest palvemaja võtme, et sinna sisse saada. Ja kui koju jõudsin läksid Ewoud ja Jorma parasjagu karjust maha võtma! Õnneks oli Lily vahepeal söögi tegemisega lõpusirgele jõudnud, nii jõudsime enne minekut veel lõunastada. See oli muidugi õige tegu, hilisema pika kõndimsega oleks kindlasti muidu väga näljaseks muutunud.

IMG_6200Pikavere palvemajas. Berry trügis ka kaasa.

Peale seda läksime Kuresele. Peale kahte !! Urmasele helistamist leidsin mõlemad allikad üles. Jõime alumisest allikast ja andsin sealt ka väikese pudeliga vett kaasa. Teatavasti teeb selle allika veega pesemine nooremaks ja vesi on väga hea maitsega. Rääkisin Kuresest nii palju, kui minu kehv keeleoskus lubas. No tegelikult rääkisin terve selle aja oluliselt rohkem, kui minu inglise keele oskus oleks lubanud🙂 Kuna Kuresel olen tegelikult väga ebakindel ja väga kehv orienteeruja nagunii, siis rõõmustasin, kui Ewoud soovis Maalinna näha ja loobus Kuresel edasi seiklemisest.

Maalinnas pole eksida võimalik, nii jõudsime väikese kõndimise järel kohale ja vaatasime linnusemäelt ümbrust.

IMG_6202Tagasiteel.

Minu suureks kurvastuseks peab ta esmaspäeval tööl olema ja sõitis täna Tallinna tagasi. Ewoud on hambaarst.

Olen täiesti nõus, et linnas on igav elada, eriti nii töökal inimesel. Ja nii palju, kui mina aru sain, siis meeldis talle eriti meie vaikus. Tema kodumaal Hollandis polevat enam eriti selliseid rahulikke kohti.

Ewoud, sa oled alati teretulnud, kas üksi või koos perega, kas tööle, lihtsalt läbi astuma või ka puhkama.

 

 

 

 

Lisa kommentaar

