Kõige Ilusamale Inimesele

Tegin koju jõudes täpselt seda, millest juttu oli, kõndisin majapidamisele tiiru peale ja meenutasin: seda tegid Sina. 

Ma pole tõepoolest kunagi varem kohanud nii Ilusat Inimest. Kedagi, kes on äärmiselt töökas, abivalmis, taibukas ja delikaatne korraga.

Sel õhtul, kui pakkusid end appi paprikaid puhastama ja siis muuseas tükeldasid lisaks seened ja koorisid sibulad, oli minu süda jäägitult Sinu. 

Tundsin end halvasti, kui iga päev sai vabatahtliku kuuest töötunnist kaksteist, hullematel päevadel neliteist tundi tööd. Sa jõudsid selle napi nädalaga tehtud rohkem, kui mõni teine kuuga ( või üldse kunagi).

Mul on hea meel, et minu toidud Sulle meeldisid ja kahju, et mul polnud aega veel paremini teha, oleksid seda väärinud.

Tänan Sind kõige eest.

Ja…ütlesin algul, et kõik vabatahtlikud on mulle tahtmatult midagi õpetanud, nii ka Sina. Aga see on isiklik.

Ühtlasi tänan veelkord kõiki, kes on kustumatult minu mälus: Maris, Kairi, Alex, Kiersten, Ewoud.

Sepa mahetalu ootab jätkuvalt Wwoof vabatahtlikke.

Lisa kommentaar

