Ootused ja tegelikkus I osa

Mõtlesin kaua, kuidas seda teemat kokku võtta. Tegelikult on ju terve suvi ka kirjutamises vahele jäänud, nii et siia tuleb minu jaoks vanu asju.

Ootuste koha pealt on mul hea näide: roos “Aprikola”. Tellisin selle Gardenist ja ei olnud just väga teadlik, mida oodata. Istutasin ta kõige tagumisse ritta ja ootasin kõrget suurte õitega roosi. Minu pettumus oli väga suur, naabrinainegi arvas, et see küll teab mis asi pole. Sel kevadel istutasin roosi ümber – esimesse ritta ja oh üllatust, ta on vaata, et kõige ilusam! Tegelikult pole ju midagi muutunud, ikka sama kõrge ja sama suurte õitega, muutusid ainult minu ootused.

DSC_0035

IMG_6484

 

 

Mõlemal pildil “Aprikola”. Ta on tõeliselt ilusa värviga, suure (!) õiega (tagareas oli täpselt sama õis väike🙂, täiesti vihmakindel ja tubli õitseja. Nii palju loevad siis ootused.

Tervele suvele olid minu ootused ka kõrgendatud. Aga nagu kombeks, siis suurt miski ei lähe nii, nagu plaanitud. Õnneks mitte ainult negatiivses mõttes. 

Terve see aasta on olnud selline, et minu “akud” pole täis olnudki. Suve keskel hakkasin tundma, kuidas ma füüsiliselt vajangi laadimist. Kuna aega polnud, et normaalselt poodi minna ja otsida, siis tegin valiku netis ja Artur tõi soovitu lihtsalt poest ära. Minu elukvaliteet ja rahulolu kasvas kohe 100%

IMG_6471

 

Seda lamamistooli ma ka kasutasin, terve suve jooksul nii umbes 1,5 tundi, 15-20 minuti kaupa päevas, nii kuidas aega võtta suutsin. Aga sellest piisas. Ja laud toolidega oli vahepeal täielik meelispaik. Ma tõepoolest käisin seal hommikukohvi joomas. Nüüd on kasutus juba tükk aega tagasihoidlik, ilmad pole enam nii soojad (vähemalt vahepeal). Seda uskumatut raha raiskamist enda heaolule muudab talutavaks suur allahindlus, kui ostsime, oli suvi juba poole peal ja suvekaubad juba odavamad. Ja ma ei kavatsegi seda raiskamist kahetseda!

 

Lisa kommentaar

