Degustaatoriks?

Soovitavalt Pärnust, miks mitte Koongast.

Kuna ma ei suuda oma loomingut ise objektiivselt hinnata, siis oleks vaja kedagi, kes viitsiks maitsta ja ausat arvamust avaldada.

Loodan leida vabatahtlikku.

Minu poolt oleks siis degusteeritav toodang, kogus üks pakend (jäätise puhul on see 500g), sellest jätkub maitsmiseks tervele perele. Vastu tahan ausat ja argumenteeritud hinnangut.

See siin on konkurss🙂 Osalemiseks saatke sõnum meilile, võib ka kommentaaridesse ja põhjendage vähemalt ühe (võib ka rohkema) lausega, miks just Teie sobite degusteerima.

5 thoughts on “Degustaatoriks?

  1. Mina, mina! Ma arvan, et oleksin hea kriitik, sest olen magustoitude suhtes väga valiv, kuna olen rohkem soolase-inimene. Mul on peres nii meespool kui piisavalt vanad lapsed olemas, kes saavad arvamust avaldada. Olen ladusa jutuga ja põhjalik, nii et mul poleks muret üks tore ja aus arvamus kirjutada. Ja olen ka suures osas maheeluviisidega ning kvaliteeditundlik.

  2. Ma sobiks degustaatoriks kuna olen natuke tundliku maitsega, seega kui mulle maitseb peaks ka massidele sobima😀 Lisaks on meil peres veel mitu tundliku maitsemeelega inimest, kes ka sõna sekka ütleks

  3. Ma pakuksin hea meelega ennast ja oma pere. Mu isa ja vend ei ole mahetoidust huvitatud (ei keeldu kui sööma peavad), ema tunneb huvi aga rahaliselt ei soeta ise suurt midagi (vaid üksikud tooted mis on pidama jäänud) Ja siis olen mina, mahefänn. AGA! Kui mina valituks ei osutu, siis annaksin lisahääle Mormelarile. Mulle meeldib tema põhjalikkus ja arvamused asjadest🙂

Lisa kommentaar

