Biominerata

Ehk kuidas ma lõpuks ometi millegagi täiesti rahul olen. Pean silmas nõudepesuvahendit. Kuna suur osa minu tööst seisneb lõputus nõude (potid, ämbrid jne) pesemises, siis on hea nõudepesuvahend väga oluline. Väiksemad asjad muide peseb nagunii nõudepesumasin. Minu käte nahk on niigi kuiv, õhuke ja tundlik, nii pole palju vaja, et see lihtsalt katki läheb. Nagu juhtus Fairy kasutamisel, lisaks mustusele eemaldas see ka käte naha. Hakkasin siis Pur nõudepesuvahendit kasutama. Nahk jäi küll alles, aga ei mingit erilist emotsiooni. Selleks, et asjad puhtaks saada, kulus seda vahendit  üsna palju. Nüüd siis lõpuks leidsin midagi, mis on tõeliselt hea, Biominerata nõudepesuvahend. Vahendi kulu on suhteliselt väike, peseb väga hästi, kaasa arvatud mu suht tülikalt pestavat võimasinat ja kui miski juba selle ilma vaevata puhtaks saab, siis see juba on midagi! Ja käte nahk on ikka veel seal kus vaja, see tähendab käte peal. Kavatsen tellida 5 liitrise kanistri, siis pole ka rahaliselt väga kulukas ja kuna neil on ka e-pood, siis on mugav, ei pea ilmtingimata poodi minema.

Teine asi nende valikust sai ka järgi proovitud – vannitoa puhastusvahend. Tegelikult proovisin küll rohkem köögi peal, oli vaja ka, sest VTA kontroll pidi tulema. Ja siis ma lihtsalt sattusin hoogu. Ju oli ka vaikne protest iseenda töökorralduse vastu piisavalt suureks läinud. Ei ole normaalne, et aega ei jätku normaalselt koristamiseks. Nii, et tegelikult ma tahtsin koristada ja kontroll oli selleks hea ettekääne. Aga tagasi tulles vahendi juurde, tegin pilti:

DSC_0323

DSC_0324

Polegi nagu midagi väga öelda. Võib-olla nii palju, et minu isklik panus on siin ikka ka, kasutasin spirinetti ja universaalset köögilappi. Ainult selle vahendi lõhn pole just päris minu maitse. Samas, jätkasin selle kasutamist. Väga hästi sobis nii puupliidi glasuurpottidest soemüüri ja muidugi pliidi enda puhastamiseks, kui ka külmkapi ustele. Rääkimata muidugi glasuurplaatidest, milleks ilmselt kõige rohkem mõeldud ongi. Arvan, et proovin nende teised asjad ka ära. Kui juba kaks esimest nii head on, ehk on siis muu ka. Ja veel öko ja eestimaine.

One thought on “Biominerata

  1. Pingback: Puhas ja kodumaine Biominerata » Tikri Päevaraamat

Lisa kommentaar

