Hooaeg tõesti käes

Suure kevade tulekuga on käes ka traditsioonilised toredad üritused. Lisaks muidugi OTT ja muud müügid. Kahjuks on minu suutmatusest ära jäänud Koonga müük. Juba mitmendat korda on sõitev kaubik pidanud samal ajal mujal olema ja see, mis käivitub ainult tõmmates ei ole mulle üksi jõukohane.

Sedakorda proovime aga ühe huvigrupi initsiatiivil oma tooteid Tallinnas pakkuda. Mina täpset aadressi veel ei teagi, kusagil Tondi kandis see igatahes on. Kellaaeg 16.30-17.30. Kes tunneb, et tahaks ka midagi meie toodetst, võib helistada ja endast märku anda.

Laupäeval 16.05 oleme kohal nii Räimewestil, kui Kalamaja Festivalil täpsemalt muidugi selle laada osal. Kalamajas oleme Ehtsa Talutoidu märgi all. Ega midagi, loodame ilusat ilma ja mina lähen jäätist juurde tegema.

Tegelikult olen võlgu veel natuke katlajuttu, ikka küsitakse, et kuidas ma rahul olen. Väga rahul.

sõirategu katlas

sõir katlas valmis

See oli muidugi sõir. Ja veel üks pilt, keegi küsis ka, et kui palju saab 100 liitrisesse katlasse piima panna, selles mõttes, et kas ikka saab kogu lubatud mahtu kasutada. Mina ei mõõtnud liitreid, aga vaevalt, et lubatud mahust midagi puudu jäi 🙂

katlatäis piima

3 thoughts on “Hooaeg tõesti käes

  1. Sepa Talu,

    Istusin Kalamaja Päevadel päikselisel tänavanurgal, tops teie piparmündijäätist ja hea raamat käes. See oli üle pika aja üks väga hea tund. Teen ka ise kodus jäätist ning teie piparmündijäätis oli täpselt sama hea. Või, no kui aus olla siis äkki isegi natuke parem. Juba jäätise õrnrohelisest välimusest oli näha, et tegu on heast värskest piparmündist tehtud jäätisega. Ja nüüd otsin pikkisilmi, kust ma seda hääd jäätist veel osta saaksin. Kas teil kevadine rabarberijäätis on juba olemas ja kui on, siis kust ma (Tallinnlasena) seda omale soetada saaksin?

    Tervitades ja hea hetke eest tänades,
    Kristiina

Lisa kommentaar

