Pisut toimetustest

Kahetsusväärselt on postitusi väheks jäänud. Süüdi on ajapuudus, aga mitte ainult. Kirjutamisega on ka natuke nii, et inspiratsiooni on vaja. Pegasust valgel hobusel🙂

Vahepeal on olnud nii müüke laatadel, talutöid, suhtlemist ajakirjndusega, tore külaskäik ja muidugi põhitöö meiereis.

Laatadest nii palju, et kuna sellel aastal minu poolt esimesena registreerutud Viljandi Hansapäevad (jaanuari algul registreerusin), müüs end sponsoritele maha ja mul sinna seega asja polnud, siis käisime Vallyga eile Põlva päevade laadal. Algus oli küll väga ehmatav, kui korraldaja teatas, et mingit elektrit ei saagi, aga õnneks ikka saime ja müük oli rahuldav. Ju ma õpin kogu aeg, nüüd tean, et kui enda jaoks uude kohta lähen, siis küsin elektri asja ikka üle ka. Põlva korraldaja arvates olin ma väga kapriisne inimene (nii ta ütles) aga minu jaoks oleks see olnud tõeline katastroof, kui peale kolme poolt sõidutundi tõepoolest poleks elektrit saanud, kogu jäätis oleks üles sulanud ja tulnud ära visata. Kogu see töö ja tooraine ja loodetav teenistus… Ilmselt ongi nii, et mitte kõigil pole ühesugune võime end teise olukorda panna ja asjadest aru saada.

Artur oli samal ajal Pootsi laadal, mis oli meie jaoks ootuspärane, see tähendab müük oli täpselt selline nagu lootsime ja natuke parem ka.

Sama ei saa kahjuks öelda Ääsmäe laada kohta täna. Nii palju, kui Arturilt telefonis kuulsin, oli see meie jaoks täiesti mõttetu, kuna meie müügikoht oli sellise koha peal, kuhu inimesed ei jõudnudki. Korraldajad, palun ärge tehke nii! Kui teil juba on ära planeeritud müügiplats, siis oleks küll ausam hilisematele küsijatele öelda, et kohad on täis. Talus oleks teha küll olnud, selle asemel, et oma aeg ja kütus ära kulutada, lihtsalt kusagil passimiseks.

Mis ajakirjandusse puutub, siis talus käis Maalehe ajakirjanik Heli Raamets. Lugu olen juba näinud, millal ilmub, seda ei küsinud.

Tulemas on Pärnu Postimehe ajaikrjanik.

Tore külaskäik oli meil Vallyga Anne juurde. Põlva laadalt tulles käisime tema juurest Üvasi talust Rasinas läbi. Pilte ei teinud, tegelikult olin väga väsinud, aga Anne ja tema pere positiivsus, sihikindlus ja teadmispõhine majandamine olid minugi jaoks väga innustavad. Anne valmistab suurepäraseid kitsepiima juustusid: halloumit praadimiseks ja võrratut salatijuustu.

Meiereis olen ma täpselt nii palju, kui vaja on. Mõned lehmad on veel poeginud ja piima rohkem, kui enne. Põhirõhk on jäätisel ja sõiral. Olen oma meierei ja seadmete üle siiralt õnnelik. Tegelikult ei olegi ma enam võimeline niimoodi käsitsi kõike tegema, kui eelneval kolmel aastal. Eelmine sügis hävitas mu vasaku käe… liiga palju koormust.

Järgmisel nädalavahetusel müüme Rakveres Pika tänava laadal ja tõenäoliselt Artur on sõiraga Ihamaru Kõivualutse päeval

Lisa kommentaar

