Munade hind tõuseb

Alates tänasest, 20.03.2017 maksab karp mune (10tk) 2,50€. Hind kehtib ühtmoodi nii kaubaringi klientidele Pärnus, erinevates OTTides, kui ka kodust ostmisel. Erandeid pole.

Hinnatõusu tingis täna hommikune uudis kanade (ja muude lindude) pidamise piirangu kehtestamise kohta. Nimelt juba alates 1. aprillist 2+17 võib linde pidada vaid siseruumides või võrkaiaga piiratud ja võrguga kaetud välialal.

Meie kanad on teatavasti nautinud täielikku vabadust ja meil puudub võrkaed. Ainult sisetingimustes ei ole võimalik kana aastaringselt pidada. No peetakse muidugi aga see on lindude suhtes väga ülekohtune ja ka munade kvaliteet pehmelt öeldes ei ole rahuldav.

Niisiis on meil vaja kiiresti piisava suurusega väliaeda. Kusjuures 10 päeva ette teatamist on ka täiesti ebapiisav!

Aia rajamine on väga kulukas ettevõtmine ja sellest ka hinnatõus.

Kõik kliendid, kes selle uudise valguses soovivad meie munade tellimisest loobuda, palun andke märku.

110827aa268

2 thoughts on “Munade hind tõuseb

  1. Tea kas ma olen vastik inimene kui lasen oma lindudel kodus edasi siblida? Aias pidamine tundub minu jaoks iseenesest juba ülekohtune, eriti neile lindudele, kes on harjunud vabalt liikuma 😦 Mida see võrkaed kaitseb? Peaksin ma reaalselt katuse ka ehitama, siis ma saaksin aru selle kasust aga kui võõras ja haige lind võrkaiast üle lendab ja sinna midagi poetab, või tuleb aia ligidusse, saavad minu linnud ju ikka nakkuse!? Enne lasen neil elurõõme nautida…

  2. Pingback: kevad tuli koos keeluga | Maaeluprojekt

Lisa kommentaar

